The 30th and at the same time last BREAD & BUTTER targeted exclusively at a trade audience concluded on Thursday, 16th January 2014. With the much-praised motto „Ich bin ein Berliner“, the event once more convinced as the internationally leading tradeshow in the Street – and Urbanwear segment. The brand portfolio of more than 500 exhibiting brands received positive feedback from the visitors. The single hall concepts divided into Superior, Fashion and L.O.C.K. had clearly distinct and very good contents. The newly conceptualized main hall (Urban Base) was fresh and contemporary due to the integration of the Sport & Streetwear brands. Next Bread & Butter will take place from 8th – 12th July 2014 and presents the new tradeshow concept: On the last two days (Friday and Saturday), BREAD & BUTTER opens its doors to the end consumer of the exhibiting brands and their fashion stores. The target groups are best informed fashion enthusiasts, who value and love the real brands and buy in fashion stores.
Die 30. und gleichzeitig letzte, sich ausschließlich ans Fachpublikum richtende, BREAD & BUTTER ging am Donnerstag, den 16. Januar 2014 zu Ende. Mit dem allseits gelobten Motto „Ich bin ein Berliner“ überzeugte die Veranstaltung einmal mehr als international führende Messe in den Bereichen Street- und Urbanwear. Das Markenportfolio von mehr als 500 ausstellenden Brands bekam von Seiten der Besucher ein positives Feedback. Die einzelnen Hallenkonzepte unterteilt nach Superior, Fashion und L.O.C.K. hatten deutlich ablesbare und sehr gute Inhalte. Die neu konzipierte Haupthalle (Urban Base), war durch die Integration der Sport & Streetwear Brands frisch und zeitgemäß aufgestellt. Die nächsten Veranstaltung findet vom 8. – 12. Juli 2014 statt mit neuem neuem Tradeshow Konzep: An den beiden letzten Tagen, öffnet die BREAD & BUTTER ihre Tore für den Endkonsumenten der ausstellenden Marken und ihres Modefachhandels. Bestens informierte und modebegeisterte Menschen, die die echten Marken schätzen und lieben und sich im Modefachgeschäft einkleiden sind die Zielgruppe.
www.breadandbutter.com
Welttag des Theaters – 2022 zum 60. Mal
#theatre #theatreworksDer Welttheatertag wurde erstmals 1961 vom Internationalen Theaterinstitut (ITI) in Wien